Vores afdelinger

Balle Børnehave lægger vægt på at skabe et trygt miljø for dit barn, hvor det gennem leg, aktiviteter og samspil med andre får muligheden for at udvikle sig.

Balle Friskole er en Grundtvig-Koldsk skole, der tilbyder 0. – 9. klasse. Her er trivsel, dialog, ansvarlighed, livsoplysning, fællesskab, glæde, faglighed og udvikling i centrum.

Balle Musik- & Idrætsefterskole er en boglig orienteret skole med fokus på den enkelte elev. Vi prioriterer høj faglighed, linjefagene rytmisk gymnastik, spring-adventure, musik, fodbold, håndbold, samt gymnastik for alle.

Balle Kursus & Læring gennemfører kurser i skolens fagrækker og i pædagogiske kurser på tværs af fag. På kurserne får du den seneste viden inden for dit område på et højt fagligt niveau.

Ballevej 57, 7182 Bredsten // Tel. 75 88 12 05

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her. Hermed modtager De nyeste kursusprogram samt info om Balle Kursus & Læring