Fællesgymnastik

“Gymnastikken gør vores fællesskab unikt”

Fællesgymnastik

Obligatorisk gymnastik på Balle fylder gennemsnitligt 6 lektioner om ugen. Nogle timer vil piger og drenge være opdelt, mens andre vil være fællestimer.
 Selvom du måske aldrig har lavet gymnastik før, så vil du gennem årets løb lære en masse og derved bidrage til skolens fællesprojekt.

Igennem året vil du blive præsenteret for en lang række af gymnastikkens grundelementer, såsom grundgymnastik, styrke og bevægelighed, koordinationstræning, spring m.m. Alt sammen noget som vil gøre dig klar til at udføre sammenhængende sekvenser, der sidst på året vil munde ud i skolens traditionsrige gymnastikopvisning.

I foråret turnerer vi rundt i hele landet med den årlige gymnastikopvisning. Du vil opleve samvær, fællesskab og at du er en vigtig brik i dette store projekt.

Se Balles gymnastikvideo fra Forum Horsens 2022 her:

Hvis du har interesse i, at vi kommer til din by/forening og laver opvisning, så kontakt os nu