Masterplan byggeri

Byggeri 2022

Vores faciliteter, og fysiske rammer på Balle har altid haft stor betydning for os. På Balle er disse rammer i god stand, men vi ønsker at skabe et endnu bedre tilbud for kunder og ansatte. Derfor har vi udviklet et masterprojekt ud fra følgende kriterier:

• Inddragelse af ledelse, ansatte og bestyrelse.

• Prioritering af vigtige områder i forhold til læring og trivsel.

• Sammenhæng i afdelinger og en vej væk fra ”knopskydning”.

• Fokus på bæredygtighed samt energioptimering. Vi har i øjeblikket solceller på tagene, økologimærke i køkkenet, samt et fokus på forbrug af uhensigtsmæssige materialer.

• Opsparing af egne midler som fundament for investeringen.

Balle Friskole og Balle Musik- & Idrætsefterskole er nu igang med første etape af masterplanen for skolens videreudvikling af faciliteterne. Det indebærer forbedringer og udbygning af undervisningslokaler samt miljøer i efterskolen og friskolen, ny hovedindgang og administration, ekstra hal samt et nyt pedelværksted.

Vi glæder os til at første etape står klar sommeren 2023.

KLIK NEDENFOR OG SE HELE SKOLENS MASTERPLAN