Regler

Regler er ikke til for reglernes skyld – men for din skyld

Vores regler

Vi tager altid udgangspunkt i situationen, når vi skal beslutte at effektuere eller håndtere en regel, men vi har overordnet fire vigtige regler, der understøtter, at alle skal kunne føle sig trygge ved at være hos os. Overskridelse af disse fire grundregler medfører en individuel og alvorlig behandling af situationen af de ansvarlige på skolen.

• Der er mødepligt til måltider, undervisning og andre planlagte arrangementer.
  • Rygning er forbudt, så længe, du bor eller er på skolen. Dette gælder også snus, vandpibe, E-cigaretter o.lign.
  • Spiritus og euforiserende stoffer er forbudt.
  • Du må ikke have sex, mens du opholder dig på skolen.

Overtrædelse af ovenstående regler kan medføre en afbrydelse af samarbejde mellem skole og elev.