Hvem er du?

”Spørgsmålet er ikke, hvem du er, men hvem du bliver?”

Hvem er du?

Vi glæder os til at møde dig, som du er. Balle er en bredt orienteret skole, der brænder for at vise dig efterskolevejen. Men det er klart, at du skal have lysten til efterskolelivet, interessen for en af vores linjer og ikke mindst engagementet til at dyrke det sammen med os.

Vores linjer fylder en stor del af hverdagen, men de boglige fag, fællesgymnastikken og de forskellige skemaperioder i kalenderen er også en stor del af din hverdag. Kan du lide kombinationen af de mange elementer og ikke mindst – kan du lide at være en del af et større fællesskab, så er efterskolelivet sikkert noget for dig.